čtvrtek 4. února 2016

Co tu najdete

První Článek


Je rok 2016 ( nečekaně) a já jsem se rozhodla alespoň jednou splnit moje předsevzetí(když zase nevychází to hubnutí :D) , a proto nyní čtete tento článek na tomto novém blogu.  Už dlouhou dobu se rozmýšlím, jestli si založím blog. Vždy se tu našlo spoustu důvodů, proč bych neměla.  Jeden z nich byl například chyby v mém pravopise (Zato se chci rovnou omluvit. Pokud najdete nějakou chybu v interpunkci a tak dále, tak se velmi upřímně omlouvám, ale to jsem se rozhodla také zlepšit). Nejlepší by bylo, kdybych vám napsala co zde najdete.
Mým cílem je motivovat vás, zlepšit vám náladu a pobavit vás. Chci abyste si z mého blogu něco odnesli a aby přemýšlení o jednotlivých slovech neskončilo poslední tečkou na konci článku.
Ráda bych se s vámi podělila o to co jsem zažila, o mém cestování, názorech. Také bych Vám ráda poradila a klidně něco přiučila. Nejraději bych Vás vyslechla a dočetla se i něco zajímavého o mých čtenářích. Zkuste tomu dát šanci. Prozatím se loučím. Brzy nashledanou. :)

4 komentáře: