sobota 6. února 2016

Zastavme se na chvíli..

Zdravím!
Dnešní článek bude možná trošičku k zamyšlení. Při dnešním západu slunce, jsem si uvědomila hned několik věcí. Možná to zní moc kýčovitě, ale je to tak. Uvědomila jsem si, že poslední dobou nemám skoro vůbec čas jen na sebe, a věřím že spoustu z vás to má stejně. Kdy jste se naposledy zastavili a jen tak koukali na západ slunce? Nemyslím tím koukání na západ slunce při nějaký činnosti, ale jen jednoduše stát, sedět a dívat se a přemýšlet u západu slunce. Já to moc často neprovozuji. A není to škoda? Může to trvat třeba jen 20 minut, ale pomůže vám to pročistit si konečně myšlenky a promyslet spoustu věcí.
Uvědomila jsem si, že bychom se měli pozastavit nad krásami jako jsou západ a východ slunce, hvězdy, měsíc. Zapomenout na problémy, hodit to na chvíli za hlavu.
Já, jako student oboru fotograf, ráda fotím západ slunce a jako milovník přírody, miluji západ slunce.

Ukázka mých fotografii západu slunce,
Dnešní západ slunce, který vypadal za pár minutek ještě líp.

Nechce se vám při pohledu na ty krásy jednoduše žít?

TIP PRO VÁS: Zastavte se na pár minut a koukejte se pouze na hvězdy, nebo na ostatní krásy a přemýšlejte jak je možné, že něco tak úžasného existuje.
POUČENÍ PRO MĚ: Až zase půjdeš do přírody Eli, tak si vezmi foťák ať ten západ Slunce zase nepromarníš. :D

PS: Zítra nejspíš nafotim takový zdravý den. Myslím tím snídani, oběd a večeři a zábavné aktivity co se dají dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat